Re: fontconfig in stable en testing

On 18/07/17 13:20, Sjoerd Hiemstra wrote:

[..]

> Maar nou die eerste instelling in fontconfig-config, de 'font tuning
> method for screen'. Zet ik die in Stable op Native, dat ziet alles er
> een stuk lichter en luchtiger uit, om het maar zo te zeggen. Maar in
> Testing blijkt dit niet te werken, en heb ik met de bovenstaande
> methoden ook niet terug kunnen halen.

Al is mijn kennis verre van toereikend en misschien is het een domme
suggestie maar zit het probleem/oplossing mogelijke niet in een andere
hoek b.v. bij het X-window system.

De versie van bijv. xorg-xserver zijn voor Stable en Testing in ieder
geval niet hetzelfde en mogelijk dat het daar aan ligt.

> Wat ik zou kunnen doen, is voorlopig terugvallen op Stable, waar alles
> wel prima in te stellen is en er goed uitziet. Wellicht herstelt Testing
> zich vanzelf weer eens een keer. Het heet niet voor niets 'testing'.

Of Testing proberen maar dan met het X-window system van Stable