Re: Achtergrond Debian 9

Op 17-07-17 om 16:45 schreef Patrick Ruytings:
> Betreft: Debian 9 Stretch 64-bit met Cinnamon onder VirtualBox 5.1
>
> Vraag: als ik een eigen achtergrond instel (van het Net afgehaald) en
> ik herstart Debian, dan wordt die achtergrond té helder en wazig
> weergegeven. Als ik een achtergrond van Debian zelf kies, heb ik dit
> probleem niet.

Ik begrijp dat dit optreed in Virtualbox, ook hoorde ik dat bij sommige
desktops de menubalk weg viel. Ik denk dan dat misschien die "guest
additions" toch niet goed geïnstalleerd zijn en dat daardoor ook dat
achtergrond probleem komt.

Als je het venster van Virtualbox groter en kleiner maakt, schaalt de
desktop van Debian dan mooi mee?  Zo nee, dan zou ik nog verder naar die
"guest additions" kijken.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis