Re: Achtergrond Debian 9

Patrick Ruytings:
> Als ik een eigen achtergrond instel (van het Net afgehaald) en
> ik herstart Debian, dan wordt die achtergrond té helder en wazig
> weergegeven.

Een eigen achtergrond in Cinnamon wordt bij mij wel goed weergegeven.
Is de pixelbreedte en -hoogte van de achtergrond minstens even groot
als die van de desktop? Als de desktop b.v. 1920 pixels breed is, en
die achtergrond, een plaatje van internet, maar zoiets als 600 pixels,
dan wordt dat plaatje uitvergroot, 'opgeblazen', en dus waziger.