Re: isUpgradable

Dag Cecil,

Ten eerste mijn excuses voor deze late reactie, maar ik ben druk bezig met de vertaling van het Debian Administrator's Handbook en ik zit nu toevallig net bij Hoofdstuk 6 over APT. En hierin staat oa. dat Debian bepaalde gereedschappen heeft speciaal voor het automatisch up-to-date houden van Debian.

Het relevante gedeelte is 9.8 Automatic Upgrades van "The Debian Administrator's Handbook" Van Raphaël Hertzog en Roland Mas

Misschien heb je er iets aan ?

M.Vr.Gr.
Patrick Kox