Re: 4K problemen

Op 27-04-17 om 22:09 schreef Frans van Berckel:

> Misschien voor de zekerheid, toch maar even een o zo domme vraag. Werkt
> het met een iets lagere resolutie wel gelijk goed?

Ja, maar een "iets" lagere resolutie is 2540x1440 en dus een flink
verschil met wat zou moeten kunnen: 3840x2160.

Dat wil zeggen, na het inloggen. Het inloggen moet ik nog wel doen met
piepkleine lettertjes. De dingen voor de displaymanager heb ik wel
groter weten te krijgen, en ook de virtuele terminals.