Verwijderd package vinden

Hallo,

Ik ben op zoek naar een Debian package wat is verwijderd uit Jessie:
sogo_2.2.9+git20141017-1_i386.deb
Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Achtergrond:
Sogo is enige tijd geleden plots verwijderd uit Debian 8, in verband met
een security probleem wat blijkbaar niet op te lossen was. Ik gebruik
het echter in productie.

In Debian 9 zit een nieuwere versie. Nu is die versie uit Debian 9 als
backport verschenen, en ik heb per ongeluk geupgraded. Gevolg is dat de
boel niet meer werkt op een productie server.

Ik zoek nu al een uur naar dit pakket, maar kan het nergens vinden.
Behalve dan in de uitvoering die onder Ubuntu is gecompileerd.

Heeft iemand een idee waar ik dit verwijderde pakket nog kan vinden?