Webdav problemen na security update

Hallo,

Na een security update heb ik problemen met webdav op een server die al
jaren probleemloos werkt. De mensen kunnen de bestanden nog wel lezen,
en ook het wijzigen van bestaande bestanden gaat goed. Echter nieuwe
bestanden aanmaken lukt niet meer (wel op de server, maar niet op de
client).

Zowel op de server als op de client zie ik geen foutmeldingen in de
logs. Maar als ik een bestand schrijf zie ik wel "Invalid argument":

root@brik6:/data/bestanden# LANG=C echo hoi > onzintt
-bash: onzintt: Invalid argument

Iemand een idee hoe ik dit het beste kan debuggen?