Re: software gezocht

On 04/11/2017 02:34 PM, lists wrote:

> Bij één of twee projecten is dat wellicht geen groot probleem, maar het
> plan is om er downloads voor verschillende projecten mee te gaan hosten.
> En dan wordt al heel snel wèl problematisch.
>
> Heeft niemand hier software in gebruik waarmee zoiets kan..?!
> Zo bijzonder lijkt ons deze behoefte toch niet...

Ik ken jullie behoefte qua interface etc niet, maar is git wellicht iets?

Anders zou ik eens kijken naar Drupal. Geen kant en klare applicatie,
maar een solide basis met bruikbare 'bouwblokken'.

Er zijn goed onderhouden contrib modules waarmee je de geschetste
functionaliteit relatief simpel in elkaar kunt steken.

> We willen ook best betalen, het hoeft helemaal niet perse open source /
> gratis te zijn, hoewel dat wel onze voorkeur heeft.

Beiden zijn opensource. Voor beide producten zijn evt. ook nog
commerciele partijen beschikbaar die iets kunnen opzetten/ondersteunen.

> Groet,
> MJ

Best,
VinceW