Re: Nieuwere versie sqlitebrowser

Op 22-03-17 om 23:23 schreef Cecil Westerhof:

> Ik heb sqlitebrowser (3.9.1-2) geïnstalleerd via stretch. En
> natuurlijk ook sqlite3 (3.16.2). Is dat een goed idee, of kan ik het
> beter zelf bouwen?
>
> Het systeem waar ik het nu op heb gedaan is niet erg belangrijk, maar
> ik wil het ook op wel belangrijke systemen gaan doen.

Over het algemeen gaat dit wel met programma's in een taal zoals Python,
Perl of PHP. Met een programma in C of C++ kun je het beter niet doen is
mijn ervaring.

Backporten is beter, en veelal niet moeilijk. Echt de moeite waard om te
leren vind ik, want simpel en heel bruikbaar. Evt. wil ik het ook wel
voor je doen, of helpen evt. problemen op te lossen.