Re: Nieuwere versie sqlitebrowser

On Wed, Mar 22, 2017 at 06:45:20PM +0100, Cecil Westerhof wrote:

> In eerste instantie lijkt dat niet te werken.
> Maar ik kijk er binnenkort beter naar.

Ja.

Of ik er een kant-en-klare, op-en-top beschrijving daarvoor heb?
Nee.

Het "bouwstuk" gaat je ook wel lukken. Je hebt dan een ".deb"
Daar is een  ".orig.tar.xz" en een ".debian.tar.xz" aan vooraf gegaan.

Die twee laatste genoemde files kunnen/mogen ook in
een git repository zitten.Ze zijn nodig voor review
en de uiteindelijke upload.

Werk naar dat punt toe.

Tip: Zet je werkwijze / workflow in   debian/README.source

DD
--
Leven en laten leven