Re: .wav afspelen lukt niet

Op 14-03-17 om 21:36 schreef Paul van der Vlis:
> [...]

user@hostname:~$ LANG=C gst-launch-1.0 playbin
uri=file:///usr/share/sounds/alsa/Front_Right.wav
ERROR: pipeline could not be constructed: no element "playbin".

Die "playbin" schijnt default aanwezig te zijn.

gst-inspect-1.0 verteld dat er maar 2 plugins en 19 features zijn,
terwijl op een andere PC er 216 plugins en 1173 features zijn.

Maar hoe dit nu te repareren? Er zijn erg veel packages die samenhangen
zo te zien. Ik heb "apt-get purge gstreamer0.10-plugins-base"
uitgevoerd, waardoor vele pakketten gepurged werden. Maar na het opnieuw
installeren blijft hetzelfde probleem...