Re: Oom-killer zonder geheugengebrek

Op 13-03-17 om 22:22 schreef Geert Stappers:

> En ook op andere tijdstippen dan 07:37?
> Eigenlijk: Komt het vaker voor, was dit de enige?

Het is in elk geval al eens eerder gebeurd, dat was op 1 maart om 22:51.
Dus andere dag van de week, en ander tijdstip. De eerste melding was
toen: "rsync invoked oom-killer". Ook toen geen swap gebruik.
Verder zie ik in de logs geen oom-killer.

Het gaat om een oud 32-bits systeem wat af en toe spontaan reboote, ik
heb er eind vorig jaar een nogal nieuw Skylake moederbord in gezet.
https://www.supermicro.com/products/motherboard/Xeon/C236_C232/X11SSM-F.cfm
 Ik gebruik Jessie met het kernel uit backports.