Re: Kan shortcuts window manager niet aanpassen

On Sunday 22 Jan 2017 22:48 CET, henk van ballegooijen wrote:

> Ik neem aan dat het Debian Jessie betreft, met xfwm4 versie 4.10.1-3
> In Stretch heb ik nl. wel drie buttons, xfwm4 versie 4.12.3-3 Om in
> Jessie de shortcuts te wijzigen denk ik dat je moet zijn bij de
> settings editor. menu -> settings -> settings editor Oftewel
> 'Instellingenbewerker voor Xfconf' in het Nederlands. Daar zie je
> dan in het linkse rijtje 'xfce4-keyboard-shortcuts' staan die je
> kunt bewerken. Misschien is dit de oplossing?

Nope, het is menu -> settings -> window manger -> tab keyboard

Maar ik heb het gevonden. Er zijn geen buttons, maar door dubbel te
klikken op een entry kan ik hem aanpassen.

Wat wel vreemd is is dat er minstens vier entries missen, namelijk:
    Tile top-left
    Tile top-rigth
    Tile bottom-left
    Tile bottom-right

Maar die gebruik ik nauwelijks, dus dat overleef ik wel.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer