Re: Probleem met HP Envy 5644 all-in-one

Hoi Bart,

Je hebt volgens mij hplip 3.14.10 nodig of nieuwer, en dat zit niet in
Jessie. Wel in jessie-backports.

http://hplipopensource.com/hplip-web/models/other/envy_5640_series.html
https://packages.debian.org/search?keywords=hplip&searchon=names&suite=all&section=all