pinning vraag

Hoi,

Ik denk een eenvoudige vraag betreffende het 'pinnen' van packages, maar toch helpt google me niet:

Wie kan me uitleggen, of een link sturen, waarin wordt uitgelegd wat o= n= a= betekent in het volgende:

Package: *
Pin: release a=testing
Pin-Priority: 50

Ik volgde een howto waarin geadviseerd werd: a=xxx, dit werkte echter helemaal niet.

Toen vond ik een andere howto, waarin ineens stond n=xxx. En dit werkte wel.

Waar kan ik een legenda van a, n, o (en misschien nog wel meer opties?) vinden?

Groet,
MJ