Re: Wordpress sites overzetten

Is het een single WordPress installatie?

Dan kun je ook volstaan met het zetten van een constante in de
wp-config.php zie bijvoorbeeld:

https://codex.wordpress.org/Changing_The_Site_URL#Relocate_method

Bij een multisite werkt dit niet en kun je gebruik maken van deze tool
om een search-replace correct uit te voeren. Een search-replace met
bijvoorbeeld sed werkt niet goed omdat WordPress ook gebruik maakt van
geserializeerde data in de database. Als de string aangepast wordt en
daarna meer of minder karakters bevat zal dit mis gaan.

Zie hier voor de tool:
https://interconnectit.com/products/search-and-replace-for-wordpress-databases/

--

met vriendelijke groet,
Bjorn Wijers

* b u r o b j o r n .nl *
digitaal vakmanschap | digital craftsmanship

Postbus 14145
3508 SE Utrecht
The Netherlands

tel: +31 6 49 74 78 70