Re: een enkel package uit unstable of non-free

On Sat, Jul 30, 2016 at 04:33:46AM +0200, Jan Claeys wrote:

> Wat met https://packages.debian.org/debget ;?

Die kende ik niet toen ik de service http://stappers.it/do303/ maakte.
 ( http://stappers.it/ra303/index.html )

Voordeel van mijn aanpak is dat je gewoon `wget` kunt gebruiken.
`wget` is standaard aanwezig op een Debian installatie. `debget`
en zijn dependencies zouden eerst nog moeten worden ge-installeerd.

Leven en laten leven