een enkel package uit unstable of non-free

Hoi,

Het is me te vaak gebeuren dat ik een enkel package
uit non-free of unstable nodig had.

Voor firmware uit non-free paste ik apt-sources aan, "apt-get update"
installeerde het ene package met de WIFI driver
en dan de apt-sources wijzigingen weer ongedaan maken.

Voor nieuwe versie van een package ging ik met een webbrowser naar
bijvoorbeeld http://ftp.nl.debian.org/debian/pool/main/a/ansible/
zocht met de hand de gewenste versie, "copy" URL op "clipboard"
en dan in een ander scherm `wget` "paste" URL van "clipbord".
Daar nog een dpkg install achter aan.

Ik heb software geschreven om van dat gekloot af te zijn
en die software draait als service. De service heet "do303".
'303' als in "HTTP 303 See other".

Wat voorbeelden

  wget http://stappers.it/do303/firmware-iwlwifi.deb

  wget http://stappers.it/do303/ansible.deb