Re: Wireless install met een b43 wifi

Op 29-06-16 om 17:54 schreef Frans van Berckel:

> Oops. Met # busybox help, zie je alle commando's. Als cp erbij staat
> moet het met # ln -s /bin/busybox cp lukken. Dan kan je cp gebruiken.

Je moet volgens mij niet "busybox help" doen, maar gewoon "help".

Daar had ik gekeken en geen "cp" gezien. Echter: cp is er wel en doet
het ook. Als je alleen "cp" geeft dan krijg je een fout van busybox, en
/bin/cp verwijst naar busybox. Vreemd dat busybox toch blijkbaar
commando's bevat die de help niet geeft.

"mount" doet het ook.