Wireless install met een b43 wifi

Hallo,

Ik verkoop USB-sticks met Debian, iemand wou bij mij graag zo'n stick en
ook een stick met firmware. Hij blijkt b43 wifi te hebben, en nu ben ik
bang dat het wel eens niet zou kunnen werken.

Hij heeft geen bedraad internet en Debian levert geen b43 firmware,
alleen een script fwcutter wat het download. Alleen helpt dat weinig als
je nog geen internet hebt...

Ik heb de firmware voor hem gedownload en op de stick met firmware
gezet. Zowel in de root van de stick, in een mapje /b43 en in het mapje
/b43-open. Ik hoop dat de installer het vind.

Zo niet, zal het dan mogelijk zijn om de stick te mounten, en de
firmware te kopiëren naar /lib/firmware/ ?

Het valt me op dat je dan in busybox zit met een ash-shell, en er is
niet eens een commando "cp". Hoe dan te kopieren?