Re: Ervaringen met Letsencrypt

On Sun, May 29, 2016 at 07:51:26PM +0200, Richard Lucassen wrote:
> On Sun, 29 May 2016 10:52:00 +0200
> Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:
>
> [acme.sh]

> ok, dat wist ik niet. heb me er nog niet mee bezig gehouden :)

"Acme, Inc" is ook een "standaard" naam voor een bedrijf (beetje zoals
"foo" en "bar" standaard-variabelen zijn). Denk ook aan Wile E. Coyote.

De naam "acme" hoeft dus niet per sé naar letsencrypt te verwijzen.

--
< ron> I mean, the main *practical* problem with C++, is there's like a dozen
       people in the world who think they really understand all of its rules,