Re: op blog gezet

Hoi Geert,

On Sat, May 07, 2016 at 04:11:39PM +0200, Geert Stappers wrote:
> Wat ik zou willen weten
> * wat een speciale "reader"  anders/meer/beter doet dan een webbrower

Inschrijven op nieuwe content, bijhouden van wat je al dan niet al
gelezen hebt.

> * hoe notify van "new content" er uit ziet

Dat hangt af van de client.

> * hoe "unsubscribe" te doen

Dat hangt af van de client.

> * hoe een keuze te maken voor 'atom' of 'rss' (als dat belangrijk is)

Dat hangt ook af van de client, maar meestal niet.

De "liferea" client ("LInux FEed REAder") is een client die ik in het
verleden wel gebruikt heb. Deze geeft je een interface die van ver iets
weg heeft van een mailclient. Je opent de boel, en het trekt de
geconfigureerde RSS- en Atom-feeds binnen. De client markeert de
berichten uit de RSS- en Atom-feeds die je nog niet gelezen hebt, en je
kan beginnen lezen.

Je kan 'm gerust eens proberen, niks meer verloren :-)

--
< ron> I mean, the main *practical* problem with C++, is there's like a dozen
       people in the world who think they really understand all of its rules,