Re: Fwd: op blog gezet

Hoi Geert en anderen,

> Dat blog gebeuren is wel iets waar ik meer van zou willen weten.
>
> Wat ik er van weet is dat:
> * webbrowser als "reader" kunt gebruiken
> * je een "subscribe" kunt doen
> * er 'atom' en 'rss' is

Volgens mij zijn die laatste twee punten niet altijd waar, en niet
gestandaardiseerd.

> Wat ik zou willen weten
> * wat een speciale "reader"  anders/meer/beter doet dan een webbrower

Voor zover ik weet krijg je daar de artikelen binnen van de blogs waarop
je geabonneerd bent. Misschien heb je hier iets aan:
https://en.support.wordpress.com/reader/

Wat ik nog interessant vind om op te merken, is dat je bij veel blogs
e-mail kunt gebruiken als input. Een mailtje naar een geheim mailadres
en er staat content op je blog. Wordpress kan dit bijvoorbeeld.