Re: kvm | shared san storage

On Sat, 30 Apr 2016 21:06:42 +0200
mj <lists@merit.unu.edu> wrote:

> Ik zit nu bv te kijken naar proxmox, dat zo'n schil biedt zoals je
> aangeeft.

Proxmox heb ik goede ervaringen mee. Al jaren. Wel is het zo dat als je
linuxservers draait waar in de fstab staat "errors=remount-ro" dat je
dan flinke problemen kunt hebben als je even een hic-up hebt in je
storage network. Dan draai je verder met een root partitie die
read-only is en als je dan mailservers o.i.d. draait dan word je niet
blij.

Maar dat is AFAIK niet zozeer een proxmox issue, dat zal misschien met
alle platforms kunnen gebeuren.

--
richard lucassen
http://contact.xaq.nl/