Re: Web interface om users aan te maken

Met vriendelijke groet,

V.G. (Vince) Willems

View my profile <https://nl.linkedin.com/pub/vince-willems/5/377/732> 06
- 30 11 52 52

Kerkveld 69
5388 RH Nistelrode
http://www.eurinsol.eu

De informatie verzonden in dit e-mailbericht afkomstig van EurInSol en
is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze
informatie door anderen dan de geadresseerde(n) is, zonder daartoe
strekkend verzoek van EurInSol, is verboden. Openbaarmaking,
vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie
aan derden is niet toegestaan. EurInSol staat niet in voor de juiste en
volledige overbrenging van de inhoud van dit e-mailbericht, noch voor
tijdige ontvangst daarvan.

Mocht u van dit e-mailbericht afkomstig van EurInSol niet de
geadresseerde zijn of degene aan wie EurInSol doorzending aan een derde
of derden heeft verzocht, dan verzoeken wij u vriendelijk EurInSol per
email of telefoon op de hoogte te stellen van de ontvangst van dit
e-mailbericht, en het email bericht te vernietigen zonder kennis te
nemen van de inhoud, en zonder dit te kopiëren of aan een derde of
derden kenbaar te maken.

Hallo Paul,

Misschien is Webmin[1] iets voor je.

Webmin is beschikbaar als debian package.

van de webmin website:
"Webmin is a web-based interface for system administration for Unix.
Using any modern web browser, you can setup user accounts, Apache, DNS,
file sharing and much more."

een uitgebreidere documentatie is beschikbaar in de wiki [2]

[1] website webmin: http://webmin.com/
[2] wiki: http://doxfer.webmin.com/Webmin/Introduction

vr.gr.
Vince Willems