Re: softraid vraag

Op 23-01-16 om 10:44 schreef mj:
> Hier het (volgens mij) bij ons probleem horende debian bugreport:
>
> https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=784070
>
> Raar dat zo'n kritisch probleem nog steeds bestaat...

Inderdaad, en dit verhaal geeft ook wel aan dat een op gelijkwaardige
vrijwilligers gebaseerd project als Debian ook best wel kwetsbaar is.

Maar als ik het goed begrijp is het nu gerepareerd in proposed-updates
en komt het in de volgende point-release. Je zou de debdiff van daar
kunnen installeren door proposed-updates toe te voegen aan je
sources.list en dan mdadm te upgraden, lijkt me.

https://release.debian.org/proposed-updates/stable.html (zoek op mdadm)