Re: softraid vraag

Hoi,

Ik ben nu niet onsite, dus kan niks testen, maar heb vanmorgen wel deze link gevonden:

http://serverfault.com/questions/688207/how-to-auto-start-degraded-software-raid1-under-debian-8-0-0-on-boot

Dit lijkt wel erg op hetgeen ik zie. Ik zal komende week eens proberen of de daar voorgestelde oplossing voor ons ook werkt.

Zo niet, dan zal ik de suggestie van Paul eens proberen.

Als die link klopt, en jessie een degraded array inderdaad niet automatisch start, dan is dat toch raar, en zou dat toch een veel gehoord probleem moeten zijn??

Groet,
MJ