Re: 1 not upgraded

On Sat, 16 Jan 2016 23:37:08 +0100
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:

> Systemd is een default zoals grub dat ook is.
> Maar jij mag kiezen voor wat anders.

Hoe lang nog?

> Verder heeft Debian ervoor gekozen geen speciale maatregelen te nemen
> om ervoor te zorgen dat pakketten ook zonder systemd moeten kunnen
> werken o.i.d. Maar dat wil niet zeggen dat mensen zich daar toch voor
> kunnen inzetten. Debian eist ook niet dat een programma bruikbaar
> moet zijn voor blinden, maar daar mag je je best voor inzetten.

Als xfce al niet meer zonder systemd draait moet je je toch eens achter
je oren gaan krabben...

> Dat heb ik nergens gehoord.

Men is hard op weg. Probeer maar eens libsystemd0 eraf te gooien. Een
console houd je over.

> Wat ik wel zie is dat steeds meer pakketten afhankelijk zijn van
> systemd.

This will be nominated for "The Understatement Of The Week" ;-)

Dat is precies wat ik bedoel dus.

R.

--
richard lucassen