Re: 1 not upgraded

Hoi,

> Daarom is het binnenkort ook exit hier voor Debian. De eerste machine
> draait al op Devuan.

Ik heb niet heel veel tegen systemd, maar vind het niet leuk gegaan.
Het is duidelijk dat niet iedereen systemd wil, en daar kan ook best
rekening mee gehouden worden.

Aan de andere kant is Devuan zich erg aan het afzetten, dat vind ik ook
niet positief. Het zou veel beter zijn als ze zich "Debian based" zouden
noemen in plaats van "fork".

Ik heb een klant die geen systemd wil, dat is lastig onder Debian.
Ik heb voor die klant XFCE geinstalleerd als desktop, nu blijkt dat XFCE
ook al systemd nodig heeft in testing.

Het wordt tijd voor een "zonder systemd" wiki pagina binnen Debian, en
we kunnen misschien best wat packages van Devuan overnemen.