Re: Euro Teken

Blijkbaar hangen de compose keys af van de locale
in dat geval kun je
dpkg-reconfigure locales
doen

Maar als ik het goed begrijp heb je een US keyboard layout en wil je een "AltGr €" doen?

Op 04-01-16 om 20:05 schreef Johan DS:
> bijv.
> setxkbmap -layout "be"

Daarmee zet je alleen de taal lijkt me, niet de indeling. Er zijn
bijvoorbeeld vele verschillende US layouten.

> Dit kun je ook in
> kun je in commandline doen
> mischien ook eens zoeken in de archlinux wiki
> https://wiki.archlinux.org/index.php/Keyboard_configuration_in_Xorg

Het lijkt me verstandiger in de Debian wiki te kijken. Het gaat immers
om Debian. Alhoewel, de documentatie van Archlinux is vaak erg goed!