Re: postfix en nullmailer

On Mon, Dec 21, 2015 at 11:31:13PM +0100, Paul van der Vlis wrote:
> [...]

Dan is er een uitdaging, vooral jouw uitdaging.
Laat je niet tegenhouden. Doe je ding en kijk hoe ver je komt.
Extra karmapunten voor het delen van je ervaring.

> Missschien is dit een idee:
>
> In plaats van:
> service postfix stop; service nullmailer start
>
> Gebruik je:
> apt-get remove postfix; apt-get install nullmailer

Omdat er een verschil is tussen `apt-get remove` en `apt-get purge`
zodat wel eens een mooi compromis kunnen zijn.

Toelichting op het idee van Paul en mijn inschatting:
`apt-get purge` verwijderd ook configuratie bestanden,
`apt-get remove` niet.

Leven en laten leven