Re: na grub in commando-mode ipv grafische Gnome mode

Paul van der Vlis schreef op ma 23-11-2015 om 11:27 [+0100]:
> [...]

xserver-xorg-legacy installeren heeft geholpen. ik ben na grub in grafische mode terecht gekomen. Fijn! Dank!

Je laptop heeft erg nieuwe techniek, maar deze schijnt ondersteund te
worden in Linux 4.3. Volgens mij kun je ook Intel Graphics gebruiken, en
heb je dus een keuze tussen Intel en Nvidia. Ik zou dan gewoon Intel
gebruiken, en Nvidia als een extraatje zien waarmee je nog eens aan de
slag zou kunnen. Ik heb al machines ingericht met Optimus, en daar heb
ik dat zo gedaan met Bumblebee.

Ik heb geen ervaring met Bumblebee. Hoe kan ik keuze maken tussen Intel en Nvidia? Dat is misschien iets voor later... In ieder geval ben ik blij dat het probleem opgelost is!

Groet,
Frank