Re: uitgaand udp verkeer genereren

Vertel wat je oorspronkelijke probleem is.
Prima. :-)

Het betreft accesspoints die ik in de bijbehorende gui heb geconfigureerd voor wpa, radius/802.1x authenticatie.

Op andere switches draait dit goed, dus de freeradius server functioneert. Ik draai freeradius is debug mode, en zie geen enkel verkeer vanaf dat accesspoint op de radiusserver binnenkomen.

Ik probeer derhalve zelf udp verkeer vanaf dat accesspoint naar de radius server te genereren. (dit zou ik dan moeten zien in de radius debug log, als DAT al niet werkt...)

Dat is de uitleg. Nu wel een goeie tip dan?

Of een andere benadering van dit probleem...?