Re: Geen grafische desktop op nieuwe Intel-based laptop

Hoi,

Op 03-11-15 om 14:57 schreef Paul van der Vlis:
> Hmm, wellicht zou ik nog het 4.2 kernel uit backports kunnen proberen

Dat blijkt te werken!

Er is echter geen firmware beschikbaar voor de wifi in het pakket in
Jessie-backports: Hij probeert:
iwlwifi-7265D-15.ucode
iwlwifi-7265D-14.ucode
iwlwifi-7265D-13.ucode

Beschikbaar is echter alleen iwlwifi-7265D-10.ucode in het package in
backports. Gelukkig was er een nieuwer package in SID wat
iwlwifi-7265D-14.ucode heeft, en dat lijkt te werken.

Sorry voor de "noice", maar misschien heeft iemand er nog wat aan.
Dit is niet echt geschikt voor beginners overigens.

Ik heb het apparaat verder niet uitgebreid getest, en de USB stick had
ik al eerder op een andere computer gemaakt.