Re: [apt] geen updates

Op 07-10-15 om 15:46 schreef Richard Lucassen:
> Ik heb nog nooit zoiets weirds gezien, vooral omdat die twee servers
> elders acht broertjes hebben uit dezelfde stal.

Het kan natuurlijk dat er een verkeerde update tussen heeft gezeten, en
dat men dat vrij snel doorhad.
Maar dat hij toch op twee van je machines is terecht gekomen.

Misschien een lijst genereren met de geinstalleerde packages en hun
versienummers, op zowel een goed werkend systeem als een slecht werkend
systeem, en dan een diff ?