Re: Bluetooth with Intel 7260

Op 08-09-15 om 15:03 schreef Paul van der Vlis:
> Ik probeer een Lenovo Thinkpad T440s aan de praat te brengen. Dat lukt
> heel aardig, alleen de bluetooth geeft problemen. Hij heeft USB
> device-id 8087:07dc, verder staat er in lsusb alleen "Intel corp".
>
> De bluetooth zit ingebouwd in een wifi-kaartje, wat zich meldt in lspci
> als "Intel Corporation wireless 7260 (rev. 83)".
>
> Het ziet keurig andere bluetooth apparaten, kan ermee connecten, maar de
> verbinding wordt meteen verbroken.

Ik heb nu een Sitecom USB bluetooth adapter geprobeerd, die het prima
doet op een andere computer met Debian 8. Dit heeft op deze laptop
hetzelfde probleem. De verbinding wordt meteen verbroken dus.

In het bios heb ik de ingebouwde bluetooth uitgezet. Ook heb ik daar
USB3 support maar even uitgezet om te kijken of dat helpt. En het
apparaat waarmee ik verbind heb ik enige tijd van de stroom af gehad.

Maar het helpt niet. Iemand een idee?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.