Re: Terminal manager?

Doelen jullie misschien op Terminator? Daarmee krijg je inderdaad één scherm waarin je verschillende terminalvensters kunt zetten. Je kunt die indeling ook opslaan en bij herstarten weer gebruiken.

Dezelfde fuctiinalitiet overigens ook met tmux te bereiken. Met ctrl+b % split je je venster horizontaal en met ctrl+b | verticaal. Terminator geeft je een gui om een en ander in te richten.

Groet,
Roeland