Terminal manager?

Hoi,

Ik gebruik al jaren Gnome-terminal en meestal heb ik veel vensters open.
Vaak wel 20 stuks.

Nu gaf ik ze eerder vaak een titel, zodat ik ze goed kon herkennen, maar
die optie is nu weg. Ik weet dat ik ze nog wel op een ingewikkelde
manier een titel kan geven, maar prettig is anders.

Verder is het best wel werk om na een reboot al die vensters weer te
openen. Wellicht kan dat beter.

Weet er hier iemand een programma om terminals te managen?