Re: video conference server

Hoi allemaal,

Ik zal dan nog maar even een 'conclusie' naar de lijst sturen:

Jitsi Meet doet precies wat we zoeken, plus het komt met een apt-repo voor gemakkelijk installeren en updaten.

Werkt gewoon via een browser (chrome / opera / LATEST firefox, géén internet explorer) en maakt gebruik van je lokale webcam & mic. Je kunt dan met een 'onbeperkt' aantal gebruikers inloggen in een room, en elkaar zien / horen. Ook kun je alles opnemen.

Werkt echt prima, zolang je even de juiste poorten open zet. :-)

Ik had alleen jre8 nodig, en die heb ik geinstalleerd met:
http://www.webupd8.org/2014/03/how-to-install-oracle-java-8-in-debian.html

Groet,
Mourik Jan