Re: Mailinglist

On 07/05/15 09:40, Paul van der Vlis wrote:

> Weet je zo'n cursus?
>
> Ik wil mensen het regelmatig uitleggen, maar weet geen URL met uitleg.
> Het gaat in mijn geval dan meestal om gewone private-mail waarin je op
> elkaar reageert.

Ik vrees dat 'bovenposten' gewoon de norm is geworden, zeker voor private email.
Waarom dit niet accepteren en er mee (leren) leven? Beide mogelijkheden staan
tenslotte toe dat de voorgaande conversatie in het bericht zelf kan worden
nagelezen.

Meestal pas ik me aan aan de bestaande conversatie, zoals ook hier :-).

Voor mailing lists kan het natuurlijk onderdeel van de huisregels zijn, en dan
is een URL met uitleg van die regels inderdaad beter.

--
Matijs