Re: grub selecteren in multiboot

> Volgens mij had je beter eerst een grubrescue iso-image en een rescue-CD
> kunnen maken met:
>
> # grub-mkrescue --output=grub-img.iso
>
> (zie de tips op o.a.
> http://www.linuxfromscratch.org/lfs/view/development/chapter08/grub.html)

O? Sorry, wist ik niet. Ik zal vanavond een output van grub en zo maken en
hier posten. Dan kunnen jullie ernaar kijken. Misschien moet eerst grub
"opgeruimd" worden alvorens een rescue-CD aan te maken?

> Als ik het goed begrijp heb je nu tijdens het opstarten de keuze tussen
> Debian en Windows. Kun je nu ook al bij Xubuntu?

Ja hoor. Zowel in Debian-grub (= grub aangemaakt door Debian) als in
Xubuntu-grub heb ik toegang tot alle drie keuzes. Daarbij staat bij
Debian-grub de keuze "Debian" helemaal bovenaan, en bij Xubuntu-grub de
keuze "Ubuntu" bovenaan.

Nogmaals, ik kom vanavond met uitgebreide output (ik zit nu op mijn werk)

Hartelijke groeten,
Frank