Re: Welkom terug bij Iceweasel ??

Op 13-02-15 om 13:25 schreef Germ van Ek | Esyst:
> Het filesystem is niet toevallig gemount met noatime?

Nee, dat heb ik niet specifiek opgegeven bij de NFS mounts.

> Ik doe dit bij NFS zelf namelijk vaak wel,

Ik vind er ook zeker wat inzitten en heb het weleens overwogen.
Maar het is nooit gebeurd.

> maar kan me voorstel dat dat misgaat op het
> moment dat Firefox/Iceweasel op atime's checked.

Er wordt niet op de atime gecheckt, maar op de gewone tijd die je met
"ls" ziet. Of in ieder geval zie ik dat die tijd gewijzigd is, en hij
reageert erop als ik die tijd met "touch" wijzig.