Re: Welkom terug bij Iceweasel ??

Op 07-02-15 om 10:33 schreef Rutger van Sleen:

> Het lijkt me dat het iets met de tijd te maken heeft. Het zou deze bug
> kunnen zijn, maar die zou in versie 25 al gefixed moeten zijn en in
> Wheezy is de huidige versie 31. https://bugzil.la/896276

In deze bug zie ik dit:
-----------
so, **when you get that message**, could you please open the Browser
Console (from DevTools) and execute these 2 commands in the bottom
command prompt:

Services.appinfo.replacedLockTime
and
Services.startup.getStartupInfo().process

This should print 2 large numbers in the console, please paste them here
(indicating which number is for each command)
-----------

Dit probeer ik ook te doen, maar na het starten van "extra |
webontwikkelaar | Browserconsole" krijg ik een scherm met berichten
waarin ik niet kan typen (anders dan zoeken).

Als ik de "Webconsole" open kan ik wel wat typen, maar als antwoord
krijg ik bij beide "ReferenceError: Services is not defined".

Als ik de ontwikkelaarswerkbalk aanvink komt er ook een prompt, maar die
geeft antwoorden als "Can't use Services.appinfo.replacedLockTime".

Iemand een idee hoe dit moet?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.