Re: Welkom terug bij Iceweasel ??

Op 05-02-15 om 05:51 schreef Geert Stappers:

> Mij doet het denken aan "phone home". En ja dat is storend.
> (tenzij je de E.T. bent en echt naar huis wilt.)

Ik heb niet de indruk dat het om "phone home" gaat. Hij checkt wanneer
hij voor het laatst gebruikt is in zijn profiel. En daarbij gaat
blijkbaar wat fout, want hij denkt dat hij al ruim 60 dagen niet meer
gestart is, terwijl dat niet zo is.

Het gaat om een situatie met homedirs op NFS, en ik denk dat dat het
probleem veroorzaakt. Verder zie ik het niet.

> Als het mee zit kun in de webbrowser "check for new updates" uitzetten.

Het gaat niet om updates. Hij wil zijn profiel opruimen. Zie ook de
bovenste link bij mijn originele post.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.