Re: Raar probleem met Gnome in Jessie

Op 02-02-15 om 13:16 schreef Jan-Rens Reitsma:

> Bedoel je met "het staat ... in" de source op:
>
> https://download.gnome.org/sources/gnome-menus/3.13/

Ja. Kun je dowloaden met:
apt-get source gnome-menus

> Ik had link naar de source in /usr/share/doc/gnome-menus opgezocht.
>
> De screenshots op:
>
> https://screenshots.debian.net/package/gnome-menus
>
> zijn van:
>
> $ alacarte
>
> maar dat staat er niet bij.

Dat is inderdaad niet correct.

Ik heb zelf een screenshot geuploaded vanmorgen naar de bug, maar die
staat er nog steeds niet op. Ik heb ook geen bevestiging gekregen, vreemd.

Maar misschien staat het screenshot er als je dit leest:

Het screenshot is overigens ook hier te zien:
https://lists.vrijschrift.org/pipermail/vertaling/attachments/20150202/4a00f061/attachment-0001.png