Re: Raar probleem met Gnome in Jessie

On 02/01/2015 04:43 PM, Frans Spiesschaert wrote:
Dag Paul,

Frans Spiesschaert schreef op vr 30-01-2015 om 00:21 [+0100]:
Dag Paul,

Paul van der Vlis schreef:

Het lijkt me nu dat het probleem
in het pakket gnome-menus zit:
https://packages.debian.org/jessie/gnome-menus

Ik heb het source-pakket van gnome-menus eens bekeken,
maar ik heb niet de indruk dat het probleem daar te
situeren valt. En zelf ken ik onvoldoende van de
inwendige keuken om een idee te hebben waar dan wel.
Weet iemand anders het wel? Of misschien hoe achterhaald
kan worden in welk specifiek pakket het probleem te vinden is?

Ik ben hier wat kort door de bocht gegaan, door in de broncode enkel
naar het debian-specifieke deel te kijken.
De fout blijkt wel degelijk te zitten in gnome-menus, maar dan wel in de
upstream tarball.

Weet je dat zeker?

Volgens mij verwijst https://packages.debian.org/jessie/gnome-menus naar:

http://standards.freedesktop.org/menu-spec/menu-spec-1.0.html

en dat is volgens mij een generieke spec en geen specifieke spec voor gnome.

Mvg,
Jan-Rens.