Re: Disk blijft 100% vol

On 30-01-15 18:10, Paul van der Vlis wrote:
> Maar na afloop van deze actie is er nog steeds 0 Bytes free volgens
> "df", ik heb dat eerder gezien en kan het niet verklaren.

Ik heb dit probleem ook wel eens gehad dat er een process aan het
schrijven was, en dat bleef doen toen ik bestanden verwijderde. Het OS
wil ook wel eens meer toestaan op een FS dan er plek is. Ik vermoed dat
er wat spare ruimte is.

> Ook na een reboot is er nog steeds geen ruimte vrij.

Met bovenstaande verklaring kan dat dus alleen als het na het rebooten
ook weer vol schrijft. Zoiets wil ooit wel gebeuren met een log file die
extreem snel gevuld wordt. (Het zijn maar ideeen om te debuggen).

> Kunnen jullie dit verklaren?

Er zijn meerdere scenario's mogelijk..