Re: Attached SCSI removable disk niet in /proc/partitions

Diederik de Haas:
> Huub Reuver:
>
> ES File Explorer heeft geen root access nodig, althans ik gebruik het
> en heb mijn android device (nog) niet ge-root.
>
> Ga in ES File Explorer naar Network -> Remote Manager en kies 'Turn
> On'. Je krijgt dan een ftp adres te zien waarmee je je android device
> kan benaderen ... en heel eenvoudig bestanden over zetten.

Hetzelfde kan met de app Software Data Cable. Je Android device moet
dan via WiFi verbonden zijn met de router waar je PC mee verbonden is,
hetzij bedraad, hetzij ook via WiFi.

Een andere, heel fraaie app is AirDroid, waarmee je via een
webinterface toegang hebt tot je toestel. Wel moet hiervoor je PC ook
via WiFi verbonden zijn.