Re: Hardware decoding videokaart

Op 21-11-14 om 16:49 schreef Jasper Noe:
> Hallo,
>
> in chromium kan je chrome://gpu als adres invullen, dat geeft een hoop
> informatie.

Inderdaad, bedankt!

> Werkt hier niet in squeeze, maar wel in nieuwere versies, dacht ik.

Squeeze is erg oud. In Wheezy werkt het.

Heb ook even onder Jessie gekeken met een Intel GPU. Ook daar is niet
alles ondersteund. Wat me opvalt is dat "video accelerated encoding"
wordt ondersteund, maar "video accelerated decoding" niet.
Niet helemaal zeker of encoding nu weergave is...