Re: Fork debian als systemd? (rant waarschuwing)

On 11/04/2014 02:11 PM, Germ van Ek | Esyst wrote:

Hoi,

> Ik begrijp uit die hele pagina dat dit een aantal belangrijke Debian
> devs zijn. Dan vind ik het op zich wel gepast dat ze waarschuwen voordat
> ze de Debian community mogelijk gaan splitsen.

Ik zag op die pagina geen namen (en op het eerste gezicht is dat nog
niet veranderd). Ik moest Whois gebruiken om een hint te krijgen over
wie er achter zit.

Roepen dat je met een groep "veteran sysadmins" ben, maakt nog niet dat
je met een groep "veteran sysadmins" bent. En zolang ik de pagina maar
aan 1 persoon kan linken, hou ik het er op dat het maar 1 persoon is.

Maar dat maakt het jengel gedrag en de ongeloofwaardigheid ervan helaas
alleen maar groter. Ik vind het prima om de discussie over systemd te
voeren, maar niet op deze manier.

groet,

Winfried